top of page

הקורסים הדיגיטליים של קולנוע עצמאי בישראל

 הפצת סרטים בפסטיבלים לקולנוע 

Picture1_CANNES.png

להתפרנס מיצירה
קולנועית

צעד ראשון
לפיצ'ר ראשון

קולנוע עשיר
דל תקציב

2.jpg
pexels-martin-lopez-1117132.jpg
pawel-szvmanski-1o0Fh5alQYo-unsplash.jpg
Search

חמש עצות לתסריטאות מאת סיון שיקנאג'י ('כדברא', 'הבאר', 'כפולה', 'תאגד' ועוד)

Updated: Feb 12, 2022

חמש עצות לתסריטאות מסיוון שיקנאג'י ('כדברא', 'הבאר', 'כפולה', 'תאגד' ועוד)

  1. אני מנסה לחשוב תמיד מה הסיפורים שיש לי לספר ולא מה הסיפורים שאנשים רוצים לשמוע. כל הסיפורים כבר סופרו, אבל לא בקולנו.

  2. אני תמיד בוחרת להיות חרוצה בעבודה שלי. לא לחשוש למחוק, לא לחשוש להתחיל מחדש או לקרוא שוב בפעם האלף, לא לחשוש להרוס ליינים שאהבתי אם הם לא מדויקים, או אפילו להשמיד דמויות שאין בהן צורך. כשאני בטוחה שהגעתי לדראפט האחרון והוא מושלם, אני עושה עוד סיבוב אחד של עריכה.

  3. אף פעם לא להפסיק ללמוד. לשמוע פודקאסטים, לקרוא ספרים, מאמרים, לעבוד לצד תסריטאים מנוסים יותר מאיתנו, ולא לחשוש לאתגר את עצמנו בקריירה.

  4. השתיקו את הקול הפנימי שלוחש לכם שאתם לא מספיק טובים, שזו לא היצירה הכי טובה שאתם יכולים לכתוב. הקול הפנימי הזה כנראה צודק, אבל הדרך ל"הכי טוב" שלכם, קשורה בהכרח בלמידה מכשלונות וכל עוד אתם חרוצים ולומדים (סעיף 2 ו3), אז יש ערך בעשייה שלכם.

  5. תעשיית הטלויזיה היא תעשייה מלאה באגו, ויש בה מספיק ממנו. יותר משאני נזהרת מאנשי האגו לאורך הדרך, אני נזהרת מלהפוך להיות אחת כזו בעצמי.



716 views

Recent Posts

See All

איזון בין יצירה ופרנסה - פאנל יוצרים

אורי בר-און/דנה גולדברג/אמרי דקל קדוש/הדס איילון אורן: יש מתח גדול בין שני הנושאים האלה, של פרנסה ויצירה. נתעסק היום במפגש ובאיזונים שכל יוצר מוצא לעצמו על מנת שיוכל לקיים את שני הנושאים האלה זה לצד ז

להתפרנס מיצירה קולנועית

עצמאי או שכיר? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות אותנו כשאנחנו בוחרים נתיב מקצועי, היא השאלה האם להיות עצמאי או שכיר? בעולם שלנו יש וריאציות עצמאיות ושכירות בנתיבים שונים. כדי לענות על השאלה הזאת, ננסה להב

צורה ותוכן

הנושא של החיבור ומערכת היחסים בין צורה לבין המהות, התוכן, הוא נושא קצת מופשט אבל מאוד חשוב כשמתחילים לדבר על בימוי, מכיוון שעליו יושבים כל הדברים הפרקטיים בהם נעסוק בהמשך. כדי שנוכל להבין אותו היטב, נ

 הפצת סרטים בפסטיבלים # 

להתפרנס מיצירה קולנועית #

צעד ראשון לפיצ'ר ראשון #

קולנוע עשיר דל תקציב #

bottom of page